Dag 1 van mijn 7dayDJchallenge

Dag 1 van mijn 7daydjchallenge
Bedankt Bert Brenkman voor je nominatie van de 7daydjchallenge. Ik las in je laatste update je motivatie voor queen in Wembley stadion op 12 juli 1986. Ik dacht 86? maar dit was duidelijk iets anders. Ik geef toch het stokje door van Wembley, maar dan van Live Aid, een jaar eerder, met voor mij de meest gave uitvoering ooit van BAD van U2.
Ik herinner mij nog hoe we in het ouderlijk huis van mijn beste maatje Jan, (helaas veel te jong overleden) samen met Alfred Kuiper, Henk Koops en Peter Meijlis zelfs de VARA hebben gebeld om te zorgen dat ze op tijd moesten schakelen tussen de verschillende concerten van Live Aid op dat moment... Kijk en geniet!!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Suikerbieten met LUV bij Waldolala...

Reünie Burgerschool Dokkum

Heb jij toevallig een geheime zender?