Blog


Een aantal weken geleden werd ik uitgedaagd voor een 7dayDJchallenge op FB, waarin ik uitgedaagd werd om 7 dagen lang een favoriet nummer te kiezen en dit te motiveren. De eerste dag was niet zo moeilijk te bedenken, maar de motivatie was ook niet zo lang.

De tweede dag had ik mij bedacht om iedereen mee te nemen naar mijn jeugdherinneringen en welke muziek ik bij mijn herinneringen vond passen. Ik merkte dat ik aan 7 dagen niet genoeg had, en heb inmiddels dag 8 aan de 7 dagen challenge toegevoegd :-)

Eigenlijk bedacht ik mij dat het misschien leuk is om vanuit deze blog met enige regelmaat, wanneer ik weer gevoed word met herinneringen door de muziek die ik waar dan ook oppik, die herinneringen met jullie te delen..

Ik zal in ieder geval dag 1 t/m 8 vast plaatsen...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Suikerbieten met LUV bij Waldolala...

Reünie Burgerschool Dokkum

Heb jij toevallig een geheime zender?